niedziela, 26 października 2014

Witam na blogu

Cześć, zbłąkana duszyczko. No, chyba że trafiłaś tu, bo chciałaś, wtedy jesteś tylko duszyczką. No, ale pomińmy nadawane przeze mnie przydomki.
Zacznijmy jeszcze raz.
Cześć, jestem Elisabeth An Livest! Witaj na moim blogu.
Uch, to zabrzmiało tak bardzo... sztywno. Przepraszam, wcale taka nie jestem. >< Jednak nie potrafię rozpocząć tego jak należy. Ech, ech, eeeech. ;;

No, teraz odetchnij głęboko razem ze mną.

Pewnie zastanawiasz się, kim jestem. Ano, odpowiedź na Twoje pytanie jest dość prosta - kimś, kto chce, aby ludzie pokochali jej historie oraz postacie. Serio, mnie możecie mieć w dupie, ale doceńcie ich. Każde ma dusze, każde ma własną historię. Pokochajcie je tak jak ja. Proszę?

No i znów nie wiesz, o co chodzi? Cóż, zaraz spróbuję Ci to wytłumaczyć.

Ten blog to taki jakby... Dziennik. Będę tu po prostu o pisać o nowych rozdziałach, planach na opowiadania, dodawać rysunki/arty z postaciami czy dziwne filmiki odpowiadające moim bohaterom, które wygrzebię gdzieś w youtubie. Będzie to zbiorowisko wszystkiego.

No cóż. To koniec postu pierwszego.~~

2 komentarze:

  1. Jestem niezmiernie ciekawa tego twojego nowego bloga.
    (Napisałaś "Dziennik", aby nie rzec "Pamiętnik"!)
    Podoba mi się twój nowy pomysł, chętnie dowiem się paru ciekawostek o twoich bohaterach. Natomiast ta prośba o pokochanie twoich postaci raczej nie jest do mnie kierowana :D Większość z nich już uwielbiam!
    Mogłabyś na początek narysować Lisę z Key'em! Albo o! Na początek moją ulubioną pszczółkę - Bee :p
    Nie poczekaj! Narysuj Juliana i Nicka!
    >.< Już sama nie wiem, którą postać wolę. Narysuj cokolwiek i tak mi się spodoba :D
    Jak widzisz zaobserwowałam Cię, gdyż już podoba mi się ten pomysł i aby nie przedłużać mego marudzenia (jak zwykłam robić) życzę Ci powodzenia w prowadzeniu tego nowego bloga oraz więcej czytelników, bo ludzie powinni doceniać to, co jest naprawdę fantastyczne i świetnie napisane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałbym zobaczyć twojego prawdziwego liska!!

    OdpowiedzUsuń