wtorek, 28 października 2014

Wciąż pamiętam

Witajcie, drogie duszyczki. >3< Jeśli tu jesteście, musicie lubić moje historie albo chociażby jedną z postaci. Dziś powspominam swoje pierwsze zakończone opowiadanie, nad którego re-write'm pracuję. A raczej pracowałam, na razie brak mi czasu. Ale się doczeka całości, spokojnie. Mowa tu oczywiście o "Tajemnicach".

Obrazek by Venide. <3

Opowiadanie pochodzi z roku 2012, więc były to moje pisarskie początki. Oczywiście ja i tak uwielbiam całą tę serię, postacie, wydarzenia. >w< Mam nadzieję, że podczas ponownego pisania, a potem dzięki publikacji, kolejne osoby zakochają się w Beth, Roxy, Philipie oraz James'ie.

Opowiadanie opowiada głównie o osiemnastoletniej Bethildzie, na którą mówią Cece. Dziewczyna, będąca na studiach w innym mieście, nie potrafi się odnaleźć w akademiku, więc postanawia rozejrzeć się za innym lokum... Co z tego wyniknie? Cóż, tego nie zdradzę. Powiem jednak, że jeśli ktoś jest ciekaw historii, odnowiony rozdział numer jeden można znaleźć TUTAJ.
Zaś starszą wersję, tę pochodzącą z roku 2012, można śmiało pob rać z mojego chomika w wersji pdf: >>klik<<.

Cóż mogę więcej rzec? Chyba nic.
W następnej notce dam kilka ciekawostek z "Normalną być!"

Pozdrawiam. :3


2 komentarze:

  1. Przeczytałam twoje opowiadanie z chomikuj :D
    Zaciekawiłaś mnie, a jednocześnie zastanawiam się... czy to twoje opowiadanie inaczej się skończy niż to z chomikuj?
    Błagam powiedz tak -_-
    (Poza tym wątek z Christianem nie został wyjaśniony, bo co z jego niecnym i szatańskim planem?)
    Nie mogę się doczekać, aż wstawisz kilka ciekawostek o twoich obecnych opowiadań, a jednocześnie podziwiam twój zapał w pisaniu O.o Serio, kto ma tyle energii, aby pisać tyle blogów na raz?!
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń